29 Ağustos 2008 Cuma

Kapaklı kutu

Evlerimizde bir sürü ıvır zıvırı toplayan kutular ne çok işimize yarar değil mi?Alttaki hasır kutuyu aldığımda çok hoşuma gitmişti ama içine koyduklarım gözükünce beğenmedim görüntüyü.Ben de kapak yapmaya karar verdim kutuya.Yemek örtülerinin kocaman peçetelerinden birini kurdela nakışı denebilecek(serbest bir teknik benimki,çünkü kendim bakarak öğrendim bu kurdela işini yani biraz uydurmasyon :) )bir nakışla işledim.Aralarda sap işi ve brezilya nakışı kullandım(sanırım:) )Sonrasında kutuya uygun bir mukavva kesip üzerine elyaf koydum ve en üste peçeteyi koyarak uçlarından diktim.Yeşil renkli organze kurdela ile kutuya monte ettim.Sonuç bu oldu :)

hasır kutu
hasır kutu

kapak
kapak

Hiç yorum yok:

Trend Kadın - Hobiler, Güzellik, Bebek Resimleri, Videolar...