14 Temmuz 2008 Pazartesi

Nereden nereye

Merhaba,
aslında ne yapmalıyım bilmiyorum cünkü acayip tecrübesizim.Mesela yazdıgım türkçe karakterler cıkacak mı onu bile bilmiyorum :)Neyse neden burdayım?Sanırım her insan gibi onay görmek ihtiyacından kaynaklanıyor.Sanatcılar gibi anlatalım mı? :)Cok kücük yaslardan beri sarkı soylerim.....Yok canım ne alaka...Hiç beceremem ama kendimi bildim bileli bir seyler yaparım .Yırtılan ayakkabı tamirinden tutun koltuk kaplamaya, vantilator kapagıdan avize yapmaya kadar bir sürü ıvır zıvır.Ama bir de bunları yaparken sıfır maliyet politikası var ki başa bela.Neyse şimdi gec de olsa takılara merak sardım.Ama bu sefer sıfır maliyet olamıyor.E ben de yapmak istiyorum .Öyleyse satmalıyım yaptıklarımı diye düşündüm .Sizler bu konuda fikir verin bana lütfen.Becerebilirsem yaptıklarımı burada sergileyecegim.Hepsi el yapımı olmakla birlikte bir coğu özgün tasarım bir kısmı otantik digerleri de sıradan.Bir göz atın ve düşüncelerinizi benimle paylaşın olur mu?Şimdiden paylaşımlarınız icin tesekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Trend Kadın - Hobiler, Güzellik, Bebek Resimleri, Videolar...